ترفند های وبلاگ

سری جدید كد لودینگ ( بارگذاری) وبلاگ

1390/11/5 18:00
نویسنده : علی
136 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای استفاده از این شكل ، ابتدا این كد را در ابتدای قالب تان كپی كنید.در بالای بالای قالب كد زیر را قرار دهید

و سپس این كد را هم در اخر قالب كپی كنید

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

برای استفاده از این شكل ، ابتدا این كد را در ابتدای قالب تان كپی كنید.در بالای بالای قالب كد زیر را قرار دهید

و سپس این كد را هم در اخر قالب كپی كنید

--------------------------------------------------------------------------

 

برای استفاده از این شكل ، ابتدا این كد را در ابتدای قالب تان كپی كنید.در بالای بالای قالب كد زیر را قرار دهید

و سپس این كد را هم در اخر قالب كپی كنید

--------------------------------------------------------------------------

 

برای استفاده از این شكل ، ابتدا این كد را در ابتدای قالب تان كپی كنید.در بالای بالای قالب كد زیر را قرار دهید

و سپس این كد را هم در اخر قالب كپی كنید

--------------------------------------------------------------------------

 

برای استفاده از این شكل ، ابتدا این كد را در ابتدای قالب تان كپی كنید.در بالای بالای قالب كد زیر را قرار دهید

و سپس این كد را هم در اخر قالب كپی كنید

--------------------------------------------------------------------------

 

برای استفاده از این شكل ، ابتدا این كد را در ابتدای قالب تان كپی كنید.در بالای بالای قالب كد زیر را قرار دهید

و سپس این كد را هم در اخر قالب كپی كنید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فرناز/ مامان ریحانه
7 بهمن 90 1:26
سلام علی آقا، من این سوال رو در قسمت پرسش و پاسخ نوشته بودم:
"تازگی ها وقتی تو کامپیوترم صفحه ای رو باز می کنم نوار وظیفه اون برنامه رو نشون نمیده و با مینیمایز کردن برنامه دیگه نمی تونم بازش کنم. خواهش می کنم اگه اطلاعاتی در این باره دارین راهنماییم کنین."

شما لطف کرده بودین و وقت گذاشته بودین و توضیحات جامعی داده بودین.فقط یه مشکلی که هست CD ویندوزم خیلی قدیمی هست و این بار آخر که همین مشکلات رو داشتم بیرون برام ویندوز نصب کردن.
ویندوزم XP هستش.

چند روزه یه صفحه ای هم موقع باز کردن کامپیوتر برام باز می شه که نوشته:
you may be a victim of software counterfeiting.
this copy windows did not pass genuine windows validation.

چند ماه پیش هم از وقتی این پیغام رو دیدم کامپیوترم خیلی سنگین کار می کرد و کلا قاط زد و یه روز که باز کردم دیدم تو صفحه دسکتاپم هیچ آیکونی نیست و start هم نبود و هیچ کلیدی کار نمی کرد برای همین دادم بیرون تا برام درست کنن چون کلی عکس و فیلم داشتم که تو CD نریخته بودم.
می ترسم بازم همون مشکل برام پیش بیاد. ممنون میشم اطلاعات مفیدتون رو در اختیارم بگذارین.
البته راضی به زحمت نیستم همینجا پاسخ بدین میام و نگاه می کنم.

سلام-وبلاگ منتقل شده بود به tarfandestan.niniweblog
این پیغامی که میگین مال اورجینال نبودن ویندوزتونه که 30روز از نصبش بگذره یا غیر فعال میشه یا عملکرد خوبی نخواهد داشت و اینکه صفحه نمایشتون سیاه میشده و هیچ ایکونی نبوده هم دلیلش همین اورجینال نبودن و گذشتن از وقت 30روزش بوده که اگه تو این 30روزه یک کرکی برای ویندوزتون پیدا میکردین ونصب میکردین مشکلتون حل میشد پیشنهاد من به شما اینه که وینوز اکتیو شده یا همون اورجینال genuine windowsو کمتر دست کاری شده رو سیستم تون نصب کنین و مشکلی نخواهید داشت و این رو هم بدونین نرم افزاری رو الکی رو سیستم حتی برای امتحان کردن هم نصب نکنین اگه از برنامه ای اطلاعی ندارین نصبش نکنین و نکته ی بعد انتی ویروس جدید و ابدیت شده است که بعد از نصب ویندوز اورجینال باید رو سیستم نصب بشه و سیستم اسکن بشه.
موفق باشید.راستی یاد اوری میکنم وبلاگ منتقل شده و این وبلاگ دیگه اپ نمیشه.
فرناز/ مامان ریحانه
7 بهمن 90 1:29
راستی علی آقا چند روزه میام پست آخرم رو ویرایش کنم اما هر چقدر تلاش می کنم نمی تونم. تو صفحه ویرایش مطلب، مطالب قبلیم با کد نشون داده میشه و با رفرش هم حل نمیشه.
اینم از همون ویروسه؟

هر کاری از دست ویندوز غیر اورجینال و ویروس بر میاد احتمالا